peAce!!!!!

Tuesday 22 November 2011

teLL mE y???

assalamualikum salam hamba...ewah...lagu rye plak..huhu...act...aku xtaw nan gadu at sape....tapy..aku na tnya pndapat korang...ape korang wat kalu korang at tmpat aku....ape korang ase kalu...ada laky uh btol2 korang syg...btol2 korang cinta...korang angap dya cinta maty dya da...1 ary dya x mcg...korang mst da glisah an esok own x mcg agy...aku sabar agy..ary uh aku ingt na lpakan dya da...tngok2 dya inbox tgged aku kta..dya x de kdit...dya na selesaikan final projek dya...aku sabar agy..aku kta lma agy la..dya kta x lma. da...now...da hampir sbulan dya tnggl aku....tnggl tnpa brita...tnggl cm uh jeq...tnggl dgntung x brtali....ape salah aku??kalu dya da ada pnganti...just gtow...aku xkan paksa dya untuk cintai aku....cuz aku taw cinta x bole dipaksa...at least gtow la ape salah aku...or gtow dya da ada pngganti..jgn la diam truz cnie...smpai aty....aku x snggup dipermainak cnie

No comments:

Post a Comment