peAce!!!!!

Wednesday 19 October 2011

-gooDByE babY..iT My LAst WoRD foR yOu-

erm....cne ek????owhh...cmnie....da lma aku usahakan diri untuk lpaz dary dia....aku bukan ape...sayang uh memang syg...hanya Tuhan yunk tau betapa aku sayang at dia...tapy...ku bukan untuk dia...pepatah omputih ade cakap'IF YOU LOVE SOMEONE..LET THEM GO,IF THEY COME BACK IT WAS MEANT TO BE"...sbb aku sayang dia la aku biar dia pergi...LONG DISTANCE relationship mmg susah..susah aku na wt dia happy kalau jauh cnie...so...more better kalau aku lepazkan dia and let him go dengan pmpuan yunk lbey dkatt nan dya...memang susah untuk aku lepaz dary dia...tapy aku brjaya gak..mcm2 ugutan dya bagi at aku tyme aku mntk putuz...tataw la ikhlaz ke x...aku brjaya gak lpaz...harapan aku agar dya ta kaco aku da smpay bila2...aminnn

No comments:

Post a Comment